24 Şubat 2011 Perşembe

İnternet şiirleri 1: Ortadoğu için devrim marşı

Gayrisafi milli hasıla istemeseydi ortadoğu konuya girmeyecektim
Durmayacak çünkü ibneler biliyorum insan hakları diyecekler
Demokrasi diyecekler hukuk devleti serbest pazar gayrisafi
İşte yine oldu aynı şey hep oluyor gayrisafi oluyor milli hasıla oluyor
Buraya kadar birşey yok ama gayrisafi diyecekler biliyorum korkuyorum
Korkuyorum gayrisafi dedimmi eren safi de diyebilir an meselesi
Onu da isteyecek ben de tamam diyeceğim ama dur bakalım üç tane sorum var

Üçü bırak bir sorum bile yok bunun karşısında kameralar çekiyor çünkü kablolar çekiliyor
Sular çekiliyor ortadoğuda oh ne güzel; otuzbir çekiyor dünya müslümanları bunun karşısında
Ben de çekerim öyle, ne güzel el cezirenin karşısında ne güzel cnnin msnbcnin
Bu pornodan da bilet kesenden de ışık tutandan da üst üste o kadar gece hem de meydanda hem de tahrirmiş adı

Çocuk pornosu da var tercih edene çatır çatır vuruyorlarmış çocukları vay zalimler
Gülay göktürke göre o da demokratik bir kösnü bir esrime
Sormak lazım demokratik göktürke bir sorusu var mı şimdi ben bulamadım çünkü
Üç tane bulmam lazım bir tane bile olur şimdilik. vakit kazanmam lazım
İstiyorlar
Gayrisafi istiyorlar eren safi isteyecekler aha da şimdi an meselesi
Eren safi diyecekler aha kaçamazsın hiçbiryere söyle bakalım
Fikrini söyle ortadoğuyla ilgili nedir pozisyonun kaç posta söyleyebilirsin fikrini
Soruyorlar korkuyorum çekiyorlar ya vallahi çekiyorlar kamerayla da otuzbir de
Çekin lan amına koyiim gelin cevaplamayan sizin gibi olsun arapçası da aha hatta amina quayiim
“Ben plastiğe karşı organiği MALLa karşı bakkalı ipada karşı diviti metroya karşı tireni tutmuyorum” (es. Cvp)
“Kızılderililerden de aborjinlerden de zencilerden de cezayirden sudandan uruguaydan siyamdan balkanlardan bu arada uru mu aşağıydı para mı ya?” (es. Cvp)
“Araptan veya acemden birşey anlamıyorum türkten bile küçük yazıldı mı baş harfi hele” (es. Cvp)
“Bluesdan da neşetten bile esasında artistlik bi tarafa, ne müslümden ne ıtriden ne sezenden ne aksudan, jazdan klasikten romantikten topunun kökünden kibrit suyundan
Anladıysam da arap olayım önceden anlamış gibi yaptıysam. yapmadıysam da olayım ayrı” (es. Cvp)
Namaz kılınca eklemlerine iyi gelen oruç tutunca detox olan zikirde çakraları açılanlara çakıyim yani bir başka deyişle
Siz faşizm demiştiniz dimi sirayet demiştiniz halklar demiştiniz manyaklar demiştiniz
Kontrolden çıkmıştı üç beş tane psikopat üç beş tane ülke yakmışlardı üç beş tane pis herif hitler mitler mussolini bilmemne
Hah ondan önce ulus devletlerin sirayeti vardır kronolojiyi atlamayalım
İtalya terlik istirahatindeydi hani milli birlik filan yok komitesi değil milli birliğini geç tamamlamıştı vardı ya
Sonra bilmemne sirayeti komünizm sirayeti demokrasi sirayeti sirayette sirayet
Ordan oraya sıçrıyo bu mikrop gibi birşey bir nevi doğa olayı
Rica ederim ne sarsı ne demokrasi gribi, demokrasi değil bu arada kuş. gribi yani. değil işte bildiğin rüzgar. organik
Komünizm rüzgarları faşizm rüzgarları demokrasi rüzgarları filan
Şimdi de devrim rüzgarları evet eren safi ne düşünüyorsunuz bu rüzgarlarla ilgili doğu olayları doğa olaylarıyla ilgili
“Şimdi bu gürcistanda ukraynada şilide iranda filan tezganlanan..” dıııt yanlış (bu tırnak içindekiler eren safi cevapları oluyor. Metnin bundan sonrasında hatta bi dakika, öncesinde de diyelim de kolaylık olsun varsa yukarıya da koyarım, kısaca: es. Cvp. Teşekkür ederim)
Oraları karıştırma şimdi ne düşünüyorsun televizyona bak suratıma değil televizyona bak dedim el cezireye bak çocuklar aa ne yazık evet sen ne düşünüyorsun?
“Valla rüzgar değil de amerika osuruyor olmasın batı da körük tutuyor biz de oohh diyoruz ne güzel koktu doğudan doğudan” (es. Cvp)
Amerika zaten Amerika osuruyor diye düşünmemizi istermiş hep küçükken. Büyümüş biz de öyle sanıyoruz artık. Yoksa nerde osuracak düğümlerler bunlar alimallah
Yok arkadaşlar akif değildi, o düzyazı değil şiir yazıyordu basbaya hepinize de basar ayrı
Eren safi düzyazıcıdır düzdür yazıcıdır yazar hepinize de yazar o da ayrı
Düz düz yazıyorum açın evet
Siz müslümancılık oynayın kafirler de kafircilik siz müslüman değilmişiniz gibi onlar kafir değil
Siz demokrasi isteyin insan hakları gayrisafi bilmemne
Onlar çekip çekip yayınlasın müslüman gibi oynayan cezirenizde devrimmiş gibi
Cnnleri kafir değilmiş gibi msnbcleri ntvleri değilmiş gibi yapsınlar onlar da
Siz çekin çekin ohh bi posta daha kemal sayar uzman görüşü versin
Tvde devrim seyretmek sosyopsikoloji açısından rahatlatıcıdır
(Allah'ı da anlatmamalıdır bu yaştaki bir çocuğa henüz daha soyutlama bile yapamıyor yavrucak. Bizimki mesela hala altına soyutluyor)
Toplumu oluşturan bireyler daha rahat kredi kullanır daha güzel sever birbirini daha kör olurlar daha bir tutarlar birbirlerini severken
İkibinonda yaşıyoruz tabi başka türlüsü düşünülebilir miydi bu devirde diktatör aaa
Bir anda ikibinonda (ananı ikibinonbir olmuş) yaşamaya başladık arapçasına söyliyim ayıp olmasın amina quayiim
Doğru şimdi ben bunları söylemekle komplocu oluyorum en kötü veya dikta yanlısı
Şimdi olur mu mazallah iran devrimi rus devrimi iqiz qul’a devrimi ipimin kuşağımın devrimi onlar ne borumu
Yok aslında ben öyle biri değilim yaşam tarzlarına da saygılıyım hatta içki içmenizin teminatıyım gerekirse başını da tutarım
Öyle bi karaktersizim ben ben eren safi hala mı istiyorsunuz?
E buyrun o zaman vallahi üç tane soru vallahi buyrun vallahi üç vallahi tane vallahi soru
Bir
İçki içmek, faiz yemek haramdır, içen yiyen dinden çıkmaz, içki içmese, faiz yemese bile biri içki haram değildir derse dinden çıkar
İki
Namaz kılmak farzdır, kılmayan dinden çıkmaz, namaz kılsa bile biri namaz kılmak farz değildir derse dinden çıkar
Üç
Yaşam tarzı haramdır, içki içen, faiz yiyen, namaz kılmayan birisi, ne? bu benim yaşam tarzım derse sıçtı demektir, dinden çıkar mı çıkmaz mı bilmiyorum ama ona yalakalık olsun diye yılışan müslüman bence dinden çıkmamalı. Çıkana kadar mokoko
Dört
Demokrasi insan hakları hukuk devleti serbest pazar sivil toplum bilmemne bokunun lacivertine yaşam tarzı deniyor ortadoğu için gerçekten istediğim şey bu. Yaşam tarzı. Herkes kendi bokunda boğulmalı. Gelip gelip istanbulda boğuluyorlar hiç hoş olmuyor.
Hem soru soracağımı hem üç soru soracağımı söyledim bi de yemin ettim. Ne soru sordum ne üç tane ne de bişeye benzedi. Üç gün oruç tutacağız artık. Detox, çakra, devrim! Viva la hürriye!!!

1 yorum:

  1. beğendiğim şiirler karşısında ne diyeceğimi bilemiyorum, eline sağlık desem yeter mi? yetmez ama yine de eline sağlık. çok yaşa

    YanıtlaSil